معرفی 5 مدل از بهترین کیف های زنانه که باید داشته باشیم
15 دی 1402

معرفی 5 مدل از بهترین کیف های زنانه که باید داشته باشیم

 5 مدل از بهترین کیف های زنانه که باید داشته باشیم کدام کیف هاست؟. کیف های زنانه بخش مهمی در استایل شما را تشکیل می دهند. کیف ها تنها برای حمل وسایل روزمره نیستند، بلکه آنها نقش اساسی در تکمیل کردن استایل شما دارند. همانطور که می دانیم مدل های کیف های زنانه بسیار متنوع هستند و قطعا شما به همه این مدل ها نیاز ندارید. اما کیف هایی که هر زنی باید داشته باشد را در ادامه به شما معرفی می کنیم و متوجه می شویم چه کیف هایی که همیشه مد هستند؟

5 مدل کیفی که هر خانمی باید داشته باشد
کیف های دوشی بزرگ
کیف های زنانه دوشی بزرگ که بسیار جادار هستند. هر خانمی یکی از این کیف ها را باید داشته باشد. گاهی لازم است وسایل زیادی با خود حمل کنیم. مثلا خرید، دانشگاه، موقع رفتن به اداره، سفر و… انتخاب کیف های بزرگ گزینه مناسبی برای این شرایط است. البته کیف های بزرگ در دنیای مد هم جایگاه  ویژه ای دارد. تقریبا در اوایل قرن بیستم این کیف ها به دنیای مد معرفی شدند و طرفداران زیادی در عرصه مد پیدا کردند و تا به امروز این جایگاه حفظ شده است. انتخاب کیف های بزرگ میتواند برای خانم هایی که به استایل بوهو علاقمند هستند گزینه ای مناسب باشد.

انواع کیف های دوشی بزرگ

کیف های دوشی بزرگ چرمی
کیف های بزرگ دوشی از چرم بیشتر مناسب استایل های رسمی است به طور مثال برای قرار های رسمی، محل کار مناسب هستند.

کیف های دوشی بزرگ پارچه ای
کیف های دوشی بزرگ پارچه ای بیشتر برای سفر، خرید، دانشگاه مناسب تر هستند. انتخاب کیف های پارچه ای تم نسبتا اسپرت تری به استایل شما خواهد داد.

کیف های دوشی با سایز متوسط
5 مدل از بهترین مدل کیف های زنانه که باید داشته باشیم قطعا یک کیف دوشی است.

البته برای هر خانمی داشتن کیفی با سایز متوسط لازم است. کیف های دستی و یا دوشی با سایز متوسط بسیار متنوع هستند و کاربردهای بسیار زیادی دارند. اکثرا کیف های دوشی زنانه  برای استایل روزمره دارای سایز متوسط هستند. زمانی که وسایل زیادی ندارید و فقط صرفا نیاز به وسایل ضروری مثل موبایل، کیف پول، جاسوئیچی و از همین اقلام  وسایل دارید نیازی به حمل کردن کیف بزرگ ندارید.

کیف های بزرگ نه تنها به شما کمکی نمیکنند بلکه دسترسی به وسایلتان را سخت تر خواهند کرد. معمولا پیدا کردن وسایل ریز و کوچک داخل کیف های بزرگ بسیار سخت و زمانگیر است. زمانی که دوست دارید تیپ و استایل کژوال داشته باشید استفاده از کیف های دوشی با سایز متوسط پیشنهاد میشود.

کیف های دوشی زنانه امروزه از تنوع بالایی برخوردار هستند. کیف هایی که همیشه مد هستند و قابل استفاده برای تمام لحظات. اکثرا برای استایل های مهمانی کیف های دوشی با سایز متوسط استفاده می شوند.

کیف های کلاچ یا کیف های مجلسی
تصور کنید به یک مهمانی رسمی و یا جشن تولد، عروسی، نامزدی و…. دعوت شده اید و استایل کاملا رسمی دارید. لباس شب و مجلسی پوشیده اید. حالا به نظرتان کیف های با  استایل روزمره مناسب خواهند بود؟ در این موقعیت شما باید بهترین انتخاب داشته باشید. همیشه باید چند تا کیف کلاچ و به اصطلاح رسمی داشته باشید که مناسب استایل شما باشد. در معرفی کیف های کلاچ و دستی میتوان گفت که اصولا جای زیادی ندارند و فقط به اندازه ای که یه رژ یا گوشی همراه داخل کیف جا شود کفایت میکند. در واقع نیازی هم نیست این مدل از کیف ها، بزرگ و جادار باشند. در انتخاب کیف های کلاچ باید مدل و رنگ کیف مورده بررسی قرار بگبرد و مطابق استایل انتخاب شود تا جلوه بهتری داشته باشد.

بهترین هدیه مناسب برای دختر چه میتواند باشد شاید در پاسخ این سوال بتوان گفت کیف!

کیف های مینی و کوچک
کیف های مینی و کوچک در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی در جهان پیدا کردند. گاهی برای اتمام استایل تنها و تنها یک مینی بگ لازم است. تصور کنید قرار ملاقات دوستانه ای در کافه ای دارید، یا قصد وقت گذراندن با دوستان خود را دارید. به سینما یا رستوران می روید. حوصله حمل کردن وسایل اضافه ندارید و واقعا هم احتیاجی به حمل وسایل غیر ضروری ندارید. دوست دارید استایل شیک و به روزی هم داشته باشید. حالا در این زمان موقع انتخاب کیف های کوچک و مینی است. معمولا کیف های مینی و کوچک نسبتا قیمت مناسبی هم دارند و می توانید چند رنگ زیبا از این نوع کیف ها در کمد کیف هایتان داشته باشید و مناسب استایل و رنگ مورده علاقه تان انتخاب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد